piątek, 8 sierpnia 2014

... amarantus z kokosem

   Z powodu kontuzji zostałam zmuszona by zmniejszyć ilość treningów do zera...
Dlatego też mój "wolny" czas musiałam zagospodarować inaczej. 
No i jak myślicie, gdzie go spędziłam? Oczywiście, że w kuchni :)
Poszperałam w lodówce i wpadłam na pomysł aby zrobić coś na słodko. I tak oto zrodził się
w mojej głowie przepis na  amarantusowo - kokosowe ciasteczka bez cukru. Banalnie proste


Potrzebne składniki:

  • 100 g amarantusa ekspandowanego
  • 100 ml mleczka koksowego 
  • 1 łyżka ksylitolu
  • 1 jajo
Wszystko należy ze sobą wymieszać aby konsystencja ciasta była na tyle gęsta do uformowania ciasteczek. Kładziemy ulepione ciacha na blasze (ja zawsze używam na spód papieru
do pieczenia). Ciasteczka pieczemy w piekarniku z termoobiegiem w temperaturze około
180 stopni ( 15-20 minut) 

A jak smakują? - Nienagannie, ponieważ są mięciutkie, delikatne i słodkie :)
Takie ciastka będą świetną przekąską na słodko czy dodatkiem do popołudniowej kawy :) Naprawdę smaczny pomysł wyszedł mi w kuchni :)
Smacznego w piątku kochani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz