sobota, 21 czerwca 2014

... smacznie i szybko

            W kuchni bardzo często tworzę potrawy na szybko. Dlaczego tworzę? Bo zrobienie czegoś dobrego z "niczego" jest sztuką - chyba zgodzicie się ze mną? Dlatego zawsze staram się wymyślić coć ciekawego. Nie raz wychodzi mi bardzo smacznie, a nie raz nie jest to strzał w 10-tkę ;)
Najważniejsze jest to, że czerpię z gotowania niesamowitą radość :) A jak było tym razem? Sami oceńcie...

                      


Składniki nie były bardzo wyszukane. Wzięłam to co miałam w kuchni.Czyli:

  • szklanka płatków owsianych
    • szklanka amarantusa
    • 250 gramów chudego twarogu
    • 1 jajo
    • 2 łyżki ksylitolu ( może być też stevia, lub bez cukru)
    • 2 łyżeczki cynamonu
    • 2 łyżki oleju kokosowego
    Wszystko wymieszałam do uzyskania jednkolitej masy. Uformowałam ciasteczka i położyłam
    na blasze. Piekłam około 15 minut w temp. 150 stopni. Drugą partię ciasta wymieszałam dodatkowo z pokrojonym babanem. - też smakuje super :)
    Kochani, zatem sami widzicie, że nie trzeba mega umiejętności żeby zrobić pożywne ciastka na drugie śniadanie lub jako posiłek potreningowy.
    Przy takich wypiekach można zaszleć i dodać jeszcze posiekane orzechy, wiórki kokosowe, siemię lniane. Do wyboru do koloru.
    A zatem do dzieła, na weekened jak znalzł. 
    Smacznego  

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz