poniedziałek, 24 listopada 2014

... zdrowy krok do przodu

   Bardzo mnie cieszy kiedy moi klienci przesyłają mi zdjęcia swoich posiłków, które sami przygotowują w ciągu dnia.  
To niesamowite uczucie, kiedy otwieram skrzynkę mailową i widzę wiadomości
ze zdjęciami potraw.
Taka postawa jest godna naśladowania. Dzięki temu zmieniają się wasze nawyki kulinarne. Poznajecie nowe smaki, a także macie radość z dzielenia się swoimi sukcesami w kuchni.



  Pamiętajcie jednak, że nie przytyliście
w jeden dzień, a więc nie schudniecie tak szybko. Na to potrzeba czasu, cierpliwości oraz dużo pracy nad sobą. 
Cała dieta zaczyna się w waszej głowie,
a zatem zamiast rozmyślać - co by było gdyby - po prostu zacznijcie to robić !!!
Niektórzy stosują
metodę "małych kroków" - czyli powoli wprowadzają zmiany w życiu. Najpierw zmieniają nawyki żywieniowe. Następnie wprowadzają większą ilość sportu. 
A na samym końcu okazuje się, że prowadzą bardzo higieniczny tryb życia, bo nie tylko dbają o swoje ciało ale również o umysł. 
Zatem zachęcam każdego do zmiany nawyków żywieniowych.
  Dajcie sobie tylko 30 dni a sami zobaczycie jak wiele się zmieni w waszym życiu przez miesiąc. Zacznijcie od największych waszych słabości, a później już pójdzie jak po maśle.




Ja także nie wierzyłam, że mogę żyć bez czekolady - bo uwielbiam jej smak, aromat i słodycz. Jakże się myliłam :) 
Jeśli Wy również nie wierzycie w to - zapraszam Was do grupy 30 DNIOWE WYZWANIE - "WALKA Z CUKREM"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz