piątek, 29 sierpnia 2014

... nowy sezon za pasem

  Powoli przygotowuję się do nowego sezonu 2014/2015. Organizuję sobie czas na prowadzenie zajęć, treningi personalne i spotkania
z klientami. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ jak wielu z Was pracuję jeszcze na etat. Zatem czas mam szczególnie ograniczony. 
Na szczęście udało mi się wygospodarować dwa dni wolne od pracy. A jak to wyjdzie w praktyce, to się okaże :)
Przede mną pracowity sezon. 
A we wrześniu Pracownia Dietetyczna "Eat Me" będzie obchodziła swoje pierwsze urodziny. Cieszę się bardzo, że będę mogła zacząć kolejny sezon
z przytupem. W planach  mam sporo bardzo ciekawych warsztatów dietetycznych. Ale spokojnie nie zapomnę też o sobie i swoich treningach oraz regeneracji.
 A Wy jakie macie plany od września? Może zapiszecie się na nowe zajęcie fitness? A może postanowicie biegać? Czy też zainwestujecie w rozwój osobisty i zapiszecie się na szkolenie lub kurs? 
Nie traćcie czasu na leżenie bezczynnie przed telewizorem.
Pora zacząć działać :)
Słonecznego weekendu kochani.

4 komentarze:

  1. Ja mam ambitny plan żeby ruszyć się w tym sezonie z domu i wybrać na siłownię. Co z tego wyjdzie - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że cel zamierzony zostanie osiągnięty :) Trzymam mocno kciuki :)

      Usuń
  2. A prowadzisz może gdzieś zajęcia fitness? Przeżyłam rozczarowanie gdy po 3 miesięcznej przerwie w Rytmie niestety nie zobaczyłam zajęć z Tobą :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Teraz prowadzę zajęcia w Stacji Nowa Gdynia.
      Można mnie tam spotkać w każdy poniedziałek, środę i czwartek.
      Indoor Cycling : poniedziałek 20:00; środa 18:00; czwartek 20:00
      Shape & Stretch - poniedziałek 18:30
      Aerobox - środa 19:30

      Usuń