niedziela, 28 sierpnia 2016

... pudding pełen witamin


Wczorajsza całodzienna praca przy komputerze sprawiła, że dziś mój umysł chciał odpocząć w kuchni, gdzie przez pół dnia wymyślałam, kombinowałam i...odpoczywałam :)

Gotowanie jest dla mnie pewnego rodzaju terapią. Uwielbiam to robić. A jeszcze bardziej lubię się dzielić z wami moimi pomysłami na zdrowe jedzenie.

A co dziś dla was przygotowałam? Idealny deser na upalne dni. Pyszny pudding z dynią i nasionami chia. Jest prosty
w przygotowaniu, smaczny i przede wszystkim pełny zdrowych składników odżywczych.
Gotowi, do działania w kuchni ? No to startujemy.



Składniki:

  • 3 łyżki stołowe nasion chia
  • mleko kokosowe 100 ml
  • 1 brzoskwinia
  • 1 banan
  • ugotowana dynia (100-150g)

Przygotowanie:
  • nasiona chia zalej mlekiem kokosowym i poczekaj aż napęcznieją
  • dynię obierz, zetrzyj na tarce i pruż 15 minut (możesz dolać wody) - jak masa satnie się w miarę jednolitą konsystencją odstaw do ostygnięcia
  • owoce umyj i pokrój 
  • Jak wszystkie składniki będą gotowe - na dnie połóż łyżkę nasion i przekładaj owocami i dynią na przemian.
  • Możesz wykorzystać inne owoce, które masz w kuchni - jabłko, gruszka czy winogrona
  • Pudding podajemy na zimno



Smacznego :)
Dziś krótko i na temat abyście mieli czas na przetestowanie przepisu :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz